Jokoak genero‑berdintasuna, inklusioa eta elkarrekiko errespetua bezalako balio feministak sustatzen ditu, eta egitura patriarkalei desafio egiten die bere pertsonaien eta narratiben bitartez. Jokoan garatzen diren pertsonen arteko harremanak lankidetzan, adostasunean eta ekitatean oinarrituta daude, eta justizia sozialaren eta feminismo intersekzionalaren printzipioekin bat datorren esperientzia sortzen dute.
Ikuspegi horri esker, I Was a Teenage Exocolonist ez da obra entretenigarri hutsa; aitzitik, oinarrizko giza balioei eta gizarte bidezkoagoa eta ekitatiboagoa eraikitzearen garrantziari buruz gogoeta egitera gonbidatzen duen jokoa da.
Bideojokoak biziki nabarmentzen ditu inklusioaren, enpatiaren eta hazkunde pertsonalaren balioak. Bere narratiban zehar, hainbat gai sakon aztertzen ditu, hala nola norbere buruaren aurkikuntza, komunitateko bizikidetza eta zientzia‑fikziozko ingurune batean erabaki etikoak hartzea, jokalariak urruneko planeta bateko kolonia espazial baten barruan hazten diren bitartean.
Ikuspegi feministatik, jokoak askotariko errepresentazioa eta aukera pertsonalen ahalduntzea ditu bereizgarri. Jokalariek beren protagonistaren generoa hauta dezakete, binarismo tradizionaletik haratago doazen aukeren artean. Horrek askatasun‑ eta ikusgaitasun‑sena sustatzen du arauen araberakoak ez diren genero‑identitateentzat. Emakumezko pertsonaiak eta genero ez‑binarioetakoak ez daude rol tradizionaletan sailkatuta; aitzitik, konplexutasuna, agentzia eta autonomia erakusten dute.