Jokoak familiaren ohiko itxaropenak zalantzan jartzera gonbidatzen gaitu, komunikaziorik ezak eta arau zorrotzen ezarpenak maite ditugunak nola aldendu ditzaketen erakutsiz. Ikuspegi feministatik, Gone Home‑k emakumeen autonomia nabarmentzen du, bere identitatea esploratzen duen neska gazte baten esperientzia ardatz hartuta, maitasuna eta norbere onarpena bezalako gaiei heltzen dien bitartean. Enpatiaren garrantziari, erabaki pertsonalekiko errespetuari eta familiako harremanen irekitasunari buruz gogoeta egiteko esperientzia bikaina da.
Gone Home esplorazio eta aurkikuntza pertsonala ardatz hartzen duen abentura narratiboko bideojokoa da. Istorioak Katie Greenbriar‑i jarraitzen dio, etxera iristean bere familiaren misterioak argitzen dituen bitartean.
Jokoak hainbat balio sustatzen ditu, hala nola enpatia, jokalariak pertsonaien lekuan jartzera eta haien emozioak ulertzera animatzen baititu, eta tolerantzia, identitate pertsonala, maitasuna eta familiako harremanak bezalako gaiei heltzen baitie.
Gainera, komunikazioaren eta erabaki indibidualekiko errespetuaren garrantzia ospatzen du, eta familiako dinamiken konplexutasuna eta norbere buruaren aurkikuntza nabarmentzen ditu.