A Case of Distrust intrigazko detektibe‑jokoa da, baina, gainera, emakumeen indarra eta erresistentzia ospatzen duen obra. Berdintasunaren eta emakumeen ahalduntzearen garrantzia nabarmentzen du genero‑bidegabekeriek egituratutako gizarte batean.
A Case of Distrust, 1920ko hamarkadako nobela beltzeko girotzearen bitartez, feminismoari eta justizia sozialaren balioei buruzko ikuspegi paregabea eskaintzen duen bideojokoa da. Jokoak Phyllis Malone‑ri jarraitzen dio, bere garaiko genero‑rol tradizionalak desafiatzen dituen emakumezko ikertzaile pribatuari. Gizonak nagusitzen diren arlo batean lan egiten duen emakumea denez, Malone‑k genero‑berdintasunaren eta autodeterminazioaren aldeko borroka irudikatzen du, maiz gutxietsi eta diskriminatu egiten duen gizarte batean.
Ikuspegi feministatik, jokoak emakumeen agentziaren garrantzia nabarmentzen du emakumeek oztopo esanguratsuei aurre egin behar zieten testuinguru historiko batean. Malone‑k kasu konplexuei ez ezik, bere independentzia eta trebetasunak mugatzen ahalegintzen diren itxaropen sozialei ere egin behar die aurre. Narratiban zehar, jokalariek ikusiko dute Malone‑k nola egiten dien aurre estereotipo horiei, eta nola erakusten duen emakumeak kontrako gizonezkoak bezain trebeak eta adituak izan daitezkeela tradizioz gizonezkoena izan den detektibe pribatuarena bezalako rol batean.
A Case of Distrust jokoak justizia, berdintasuna eta zapalkuntza sozialaren kontrako erresistentzia bezalako balioak sustatzen ditu, krimen bat argitzeko narratiba nagusiaren bitartez ez ezik, klase‑, genero‑ eta botere‑tentsioak erazagutzen dituzten beste pertsonaia batzuekiko interakzioen bidez ere. Matxismoa, arrazismoa eta gizarte‑desberdintasunak bezalako gaiei heltzean, emakumeek 1920ko hamarkadan aurrez aurre zituzten erronkei buruz gogoeta egitera gonbidatzen du jokoak, erronka horietako asko gaur egun ere nabarmenak dira‑eta.